Richard Collins

Průkopník digitálního recruitmentu Richard Collins se jako jeden z prvních zaměřil na vliv internetu na oblast recruitmentu a náboru mladých talentů. Velkou část své dosavadní kariéry věnoval právě využití technologií a internetu v náborovém marketingu.

Zkušenosti má z mnoha oblastí online recruitmentu. V minulosti působil jako jednatel společnosti JobSite nebo jako ředitel online marketingu v personálně-poradenské firmě. Kromě toho založil jednu z největších agentur zabývající se online reklamou a Search Engine Marketingem.

Jako spoluzakladatel společnosti ClickIQ Richard pomáhá náborářům oslovit mladé talenty pomocí nejnovějších technologií a umělé inteligence.

Webová stránka

www.ClickIQ.co.uk

Všechny přednášky od Richard Collins

Náborová média se rapidně mění
13. 11. 2018 14.15 – 14.55
To, jak smýšlíte nad pracovními inzeráty a propagací značky zaměstnavatele, se brzy nadobro změní. Ve skutečnosti už ke změně došlo, například v USA nebo v západní Evropě. CEE bude brzy následovat. Richard nám ukáže, jak mohou recruiteři a pracovní portály přežít v tomto novém světě, ale otevře také témata jako je dopad Google for Jobs na inzerci pracovních pozic, přínosy výkonnostní reklamy pro recruitment, zvýšená komplexita a diferenciální marketing, role pracovních portálů, Facebook a pasivní cílení na kandidáty, potřeba technologií, AI, programmatic, nástrojů automatizace a chatbotů. Pokud jste si někdy lámali hlavu nad tím, jak zlepšit efektivitu inzerce vašich pracovních pozic a značky zaměstnavatele a učinit váš náborový marketing ještě účinnější, rozhodně si nenechte Richardovu přednášku ujít.