• Košík je zatím prázdný.
  • Košík je zatím prázdný.

Martin Semerád

Od chvíle, kdy Martin Semerád před 15 lety spoluzaložil společnost eBRÁNA, měl na starosti veškerou produkci, vývoj a finance. Několik let se věnoval také online marketingu. V pracovním i soukromém životě klade důraz na vzdělávání a nedá dopustit na metodu learning-by-doing, doplněnou o špičkové vzdělávání prostřednictvím seminářů.

V březnu 2017 se stal výkonným ředitelem společnosti a začal ji přetvářet v jednu z nejlepších digitálních agentur s komplexními službami pro malé a střední firmy. Z přibližně 30% fluktuace z roku 2015 a 2016 se postupně dostal na necelých 6 %.

Nedostatku kvalitních lidí ve firmě se podle Martina dá předejít definicí značky, silnou firemní kulturou, jasně definovaným posláním a špičkovým marketingem. Tímto tématem se zabývá zejména poslední 2 roky a pomáhá s ním formou seminářů všem, kdo potřebují pomoct.

Webová stránka

www.ebrana.cz

Všechny přednášky od Martin Semerád

Naučte se řídit své online náborové kampaně pomocí analytiky
14. 11. 2018 15.00–16.10
Ve světě náboru se již nedá jen čekat, že vám kandidáti budou sami klepat na dveře a sami se hlásit na pracovní pozice do vaší firmy. Moderní recruiter musí být schopen pohybovat se v online světě, postavit náborovou či marketingovou kampaň, která dokáže zaujmout a odlišit se od ostatních, ale zároveň musí být schopen porozumět a změřit, co se v online světě děje a jaké výsledky jeho náborová kampaň vykazuje. Nestačí kampaň jen postavit a spustit, ale je klíčové umět ovládat analytické nástroje sledující výkonnost těchto kampaní, porozumět hlavní ukazatelům a být schopen je správně interpretovat. Pouze tak budete schopni dělat správná rozhodnutí a náborové kampaně adekvátně upravovat. Ať se jedná a schopnost sledovat a vyhodnocovat váš kariérní web nebo se jedná o náborovou kampaň, kterou spustíte na Facebooku či LinkedInu, naučíme vás, jak správně vyhodnocovat data, které kampaně vykazují.