
Diana Rádl Rogerová
Diana se ujala otěží Deloitte v České republice v listopadu 2016. Firemní strategii výrazně zaměřila na nové technologie a inovace a její vize přispěla k tomu, že se Deloitte stal jedničkou na českém trhu poradenských společností. Diana rozvoj byznysu rozšiřuje o problematiku společenské a ekonomické budoucnosti, otevírá debatu o směřování nových technologií, a angažuje se v otázce, co je potřeba změnit na vzdělávání mladých lidí.
V Deloitte představila zcela nový inovační tým, výraznou podporu startupové scény, rozjela úspěšné programy pro nadané děti od osmi let pod značkou KidsXO, klub úspěšných a perspektivních manažerek SheXO nebo projekty se seniory. V loňském roce se Deloitte přestěhoval do moderních kanceláří, které podporují spolupráci různých týmů a klientům nabízejí rozvoj inovativních nápadů.
Diana se v roce 2020 stala současně šéfkou strategického rozvoje Deloitte v osmnácti zemích střední Evropy. „Naší konkurencí už dávno nejsou ostatní firmy z takzvané velké čtyřky. My se porovnáváme s technologickými lídry ze Silicon Valley,“ říká šéfka českého Deloittu.