Vzdělávání jako strategická priorita aneb budování UČÍCÍ SE ORGANIZACE
Stát se největším studiem na výrobu počítačových her přináší mnoho výhod – úspěch, pozornost, zadostiučinění. Výzvou ale bývají služby a infrastruktura – neexistuje škola, kde sa učí herní vývoj, nejsou headhunteři, kteří mají network herních vývojářů, nejsou dodavatelé soft skills školení, kteří by rozuměli potřebám tohoto průmyslu. Jak si poradíte v prostředí, ve kterém nedokážete nabírat “hotové” odborníky, ale musíte si je vychovat? Pixel Federation zaměstnává 220 lidí, firma má 3 live produkty, obrat je asi 30 mil EUR ročně. Během růstu musela firma reagovat na spoustu výzev, a to hlavně v oblasti vzdělávání a know how firmy. Firma začala budovat komplexní vzdělávací organizaci včetně vlastního oboru na univerzitě. Za každou hrou je systémový design, podobně i systém v Pixel Federation stojí na několika pilířích, má cíle, má svůj „epic win“, dovoluje chybovat, dává zpětnou vazbu a neustále sa vyvíjí. Přijďte si poslechnout, jak vybudovat ekosystém učící se organizace a jak ho úspěšně rozvíjet.