Jak vzbudit náborem pravá očekávání a ušetřit nervy, peníze i důstojnost?
„Chceme zaujmout. Vyčlenit se z řady ostatních firem. Lákat nové lidi. Rosteme totiž jako blázen.“ Tohle je typická poptávka, která nám do Pábení chodí. Nejčastěji od IT a konzultantských firem. V Brně. Odpovídáme: „Kašlete na ninjy na billboardech. Prostě těm lidem řekněte, na čem budou dělat, kolik jim za to dáte a jaký tam máte kolektiv a jak bude vypadat onboarding.“ Férově. Když totiž nové lidi hned na začátku přemotivujete, spálíte zbytečně moc prostředků do narovnávání jejich očekávání.
Na případových studiích z IT a konzultantských firem vám ukážu, jak na základě dat od svých vlastních zaměstnanců postavit kvalitní náborovou kampaň. Že nemusíte tvořit žádnou kulervoucí kreativu, abyste zaujali. A že pořád funguje fousaté marketingové pravidlo: každý zboží má svýho kupce.
Nestyďte se za to, jací opravdu jste. Tisíckrát se vám to vrátí hned v další fázi, která přichází po úspěšném náboru.