Vyprávění příběhů jako klíčový aspekt v moderním recruitmentu
V době kdy se technologie posouvají závratným tempem a náš život se čím dál více digitalizuje, začíná být klíčová nejdůležitější lidská vlastnost “lidskost”.
Pokud správně porozumíme lidskému chování a tomu co lidi dokáže zaujmout, dokážeme výrazně zlepšit výsledky náborů pro naši firmu – stačí se k tomu více soustředit na emoce lidí. Tímto způsobem s nimi daleko lépe navážeme komunikaci a daleko lépe dokážeme ovlivnit jejich rozhodování.
Pokud ve svých náborech či náborových kampaních dokážeme více vyprávět příběhy, výrazně to zvýší propojení zaměstnanců s námi (employee value proposition), pomůže to zlidštit značku naší společnosti a vybudovat kolem nás komunitu talentů.
Z příběhů se stanou legendy, o kterých si bude povídat celý trh… a hlavně, lidé si začnou povídat o tom, jak se díky vám cítí.