Vyprávění příběhů jako klíčový aspekt v moderním recruitmentu

V době kdy se technologie posouvají závratným tempem a náš život se čím dál více digitalizuje, začíná být klíčová nejdůležitější lidská vlastnost “lidskost”.

Pokud správně porozumíme lidskému chování a tomu co lidi dokáže zaujmout, dokážeme výrazně zlepšit výsledky náborů pro naši firmu – stačí se k tomu více soustředit na emoce lidí. Tímto způsobem s nimi daleko lépe navážeme komunikaci a daleko lépe dokážeme ovlivnit jejich rozhodování.

Pokud ve svých náborech či náborových kampaních dokážeme více vyprávět příběhy, výrazně to zvýší propojení zaměstnanců s námi (employee value proposition), pomůže to zlidštit značku naší společnosti a vybudovat kolem nás komunitu talentů.

Z příběhů se stanou legendy, o kterých si bude povídat celý trh… a hlavně, lidé si začnou povídat o tom, jak se díky vám cítí.

Kdy?

Ve středu, 8. 11. 2017

9:00 – 9:45