Personalizace, na kterou máte čas (a která vám zajistí kandidáty) – ENG
Je to pořád dokola:
Dobře víme, že bychom měli zprávy personalizovat, ale na to prostě nemáme dostatek času. V horším případě si čas najdeme, avšak z kandidátova profilu zjistíme, že nám neposkytuje žádné informace, které by personalizovanou komunikaci umožňovaly…
Co kdybychom však definici „personalizace“ trochu pozměnili? Co když se místo na potřeby, které vlastně unikátní vůbec nejsou, zaměříme na to, co potřebují právě naši kandidáti?
Ve své prezentaci se vám pokusím dokázat, že skvělé personalizované zprávy můžete vytvářet pomocí šablon. Díky nim porozumíte potřebám kandidátů i v případě, že nemají dostatečně vyplněný profil.
Připravte se na několik kontroverzních výroků a zároveň i praktických ukázek personalizovaných šablon, jež vám, doufám, dobře poslouží.
Klíčové poznatky:
– Dokáže personalizace zlepšit mé výsledky?
– Jak lze personalizovat zprávy v případě, že toho o sobě kandidát ve svém profilu moc nesdělí?
– Nekonvenční nápady, které byste u toho tématu možná ani nečekali 🙂