Naučte se řídit své online náborové kampaně pomocí analytiky
Ve světě náboru se již nedá jen čekat, že vám kandidáti budou sami klepat na dveře a sami se hlásit na pracovní pozice do vaší firmy. Moderní recruiter musí být schopen pohybovat se v online světě, postavit náborovou či marketingovou kampaň, která dokáže zaujmout a odlišit se od ostatních, ale zároveň musí být schopen porozumět a změřit, co se v online světě děje a jaké výsledky jeho náborová kampaň vykazuje. Nestačí kampaň jen postavit a spustit, ale je klíčové umět ovládat analytické nástroje sledující výkonnost těchto kampaní, porozumět hlavní ukazatelům a být schopen je správně interpretovat. Pouze tak budete schopni dělat správná rozhodnutí a náborové kampaně adekvátně upravovat. Ať se jedná a schopnost sledovat a vyhodnocovat váš kariérní web nebo se jedná o náborovou kampaň, kterou spustíte na Facebooku či LinkedInu, naučíme vás, jak správně vyhodnocovat data, které kampaně vykazují.