Náborová média se rapidně mění

To, jak smýšlíte nad pracovními inzeráty a propagací značky zaměstnavatele, se brzy nadobro změní. Ve skutečnosti už ke změně došlo, například v USA nebo v západní Evropě. CEE bude brzy následovat. Richard nám ukáže, jak mohou recruiteři a pracovní portály přežít v tomto novém světě, ale otevře také témata jako je dopad Google for Jobs na inzerci pracovních pozic, přínosy výkonnostní reklamy pro recruitment, zvýšená komplexita a diferenciální marketing, role pracovních portálů, Facebook a pasivní cílení na kandidáty, potřeba technologií, AI, programmatic, nástrojů automatizace a chatbotů. Pokud jste si někdy lámali hlavu nad tím, jak zlepšit efektivitu inzerce vašich pracovních pozic a značky zaměstnavatele a učinit váš náborový marketing ještě účinnější, rozhodně si nenechte Richardovu přednášku ujít.

Co se naučíte

Proč je inzerce pracovních pozic se zaměřením na efektivitu lepší než na klasickou délku trvání.

Jak se posunuly pracovní portály v USA a v Západní Evropě a jaké nyní poskytují služby.

Programmatic Recruitment a jak Google for Jobs změní svět inzertních pracovních portálů.

Kdy?

V úterý, 13. 11. 2018
14:15 – 14:55