• Košík je zatím prázdný.
  • Košík je zatím prázdný.

Mění i váš recruitment vaše největší fanoušky ve vaše největší “hatery“?

Většina uchazečů se do vašeho výběrového řízení zapojuje s pozitivním vnímáním vaší firmy. Jedná se o vaše fanoušky nebo o lidi, které se vám podařilo nadchnout natolik, že chtějí pracovat právě pro vaši firmu. Některé firmy tyto fanoušky získaly díky skvělé značce zaměstnavatele, na které intenzivně a dlouho pracovaly. Je poté překvapivé vidět, jak svým recruitment procesem a přístupem k těmto lidem dokáží jejich nadšení zchladit. Jen za pár týdnů, po které výběrové řízení běží, dokáží zahodit roky práce a změnit své fanoušky ve své “hatery“. Andrej, který na Slovensku provozuje nadčasový job portál JobAngels, měří u všech inzerovaných pozic NPS (net promoter score), vždy na začátku celého procesu, kdy kandidát svůj životopis posílá a vždy také na konci po uzavření výběrového řízení. Ukáže nám, které momenty v procesu výběrového řízení mají zásadní vliv na „candidate experience“ a na co si máme dát pozor, abychom si nevytvářeli další “hatery“.

Co se naučíte

Data driven přístup aneb jak jednoduše můžete měřit emoce vašich kandidátů.

Jak můžete tyto emoce ovlivnit aneb co funguje a co ne.

Jak do svého recruitment procesu začlenit empatii, která se bude zároveň opírat o data.

Kdy?

Ve středu, 14. 11. 2018
15:00 – 15:40