Mění i váš recruitment vaše největší fanoušky ve vaše největší “hatery“?
Většina uchazečů se do vašeho výběrového řízení zapojuje s pozitivním vnímáním vaší firmy. Jedná se o vaše fanoušky nebo o lidi, které se vám podařilo nadchnout natolik, že chtějí pracovat právě pro vaši firmu. Některé firmy tyto fanoušky získaly díky skvělé značce zaměstnavatele, na které intenzivně a dlouho pracovaly. Je poté překvapivé vidět, jak svým recruitment procesem a přístupem k těmto lidem dokáží jejich nadšení zchladit. Jen za pár týdnů, po které výběrové řízení běží, dokáží zahodit roky práce a změnit své fanoušky ve své “hatery“. Andrej, který na Slovensku provozuje nadčasový job portál JobAngels, měří u všech inzerovaných pozic NPS (net promoter score), vždy na začátku celého procesu, kdy kandidát svůj životopis posílá a vždy také na konci po uzavření výběrového řízení. Ukáže nám, které momenty v procesu výběrového řízení mají zásadní vliv na „candidate experience“ a na co si máme dát pozor, abychom si nevytvářeli další “hatery“.