Kontextové vyhledávání – Kdy a proč ho v sourcingu použít… a kdy raději ne
Sémantické a kontextové vyhledávání. Používáte ho denně, ať už to víte nebo ne. Někdy se to samo nabízí: Jste na cestě za rodinou a najednou potřebujete najít restauraci. Abyste ušetřili čas, do Googlu v telefonu zadáte slovo „jídlo“. Během chviličky máte před sebou několik různých restaurací od fastfoodů až po luxusní podniky. Technologie, která toto na pozadí provádí, je přesně to, co Google a jemu podobné společnosti dělají: zjednodušují hledání pro běžného uživatele. Pokud zadáte jedno klíčové slovo, vyhledávač přemýšlí za vás a občas automaticky předvídá „blízká“ klíčová slova, která jste ale pro své hledání nepoužili.
Tato přednáška bude zaměřena na vyhledávání, klíčová slova, vyhledávače a technologické pojmy, které byste měli dobře znát, abyste je mohli najít. Mark bude mluvit o tom, proč může být předvídání vámi hledaných termínů vyhledávačem dobré i špatné a ukáže vám, jak najít takový talent pool, který nikdo jiný nevidí.