Jak zrekrutovat podvědomí? Aneb systematický přístup k vybudování silné zaměstnavatelské značky
Získat schopné lidi je čím dál těžší a čím dál dražší. Jsou ale firmy, jejichž inzeráty lidé vždy rozkliknou jako první a kde chtějí pracovat, i když dostanou plat o desítky procent nižší.
Zmínka o „employer brandingu“ proto dnes nechybí v žádném pořádném internetovém seznamu „10 zaručených rad pro nábor zaměstnanců“. Málokdy se ale dočteme víc, než že má firma myslet na dobrou reputaci, ujasnit si své hodnoty, vytvořit přátelskou atmosféru a natočit HR video. Ve skutečnosti nic z toho nemusí stačit k tomu, aby vaše značka opravdu přispěla k tomu, že se pro vás lidé rozhodnou. Díky moderní psychologii a neurovědám dnes už poměrně dobře rozumíme tomu, jak funguje mozek při rozhodování, co dělá a co nedělá silné značky silnými. Jirka vám to ukáže na konkrétních příkladech a dá vám o vědu opřené tipy, jak efektivně posilovat vaši značku – ať už vzniká živelně, anebo utrácíte miliony za náborové kampaně.