Jak zaujmout a přitáhnout internetovou generaci
V knize Team of teams hovoří generál McChrystal o tom, že když se prvně americká armáda střetla s ISIS, zjistila, že proti ní poprvé v historii stojí nepřítel, kterého tradiční, funkční a perfektně odladěná americká mašinérie není schopná porazit. Narazili na nepřítele, který byl agilní, autonomní, efektivní, absolutně decentralizovaný a s absolutním smyslem na úrovni každého jedince.
Stejně tak to funguje i v byznysu. Je možné, že je váš nábor vyladěný do posledního detailu a doposud přinášel skvělé výsledky. Nyní před vámi ale stojí nová generace kandidátů, která, pokud neupravíte styl náboru, pro vás bude absolutně neuchopitelná a za nějaký čas skončíte s rukama v dlaních a budete marně přemýšlet, proč ta vaše „promazaná mašinérie“ náboru přestala fungovat.
Jsou to lidé, kteří používají jiné komunikační kanály, jinak přemýšlejí a zajímají je úplně jiné věci, než generace před nimi. Abychom je dokázali oslovit a nakonec i přitáhnout, musíme podobně jako americká armáda změnit způsob myšlení a fungování.
Co si z Petrovy přednášky odnesete?