Jak vybudovat love brand uvnitř firmy a udržet své kolegy nadšené

Osmiletá jízda brněnských gastrohrdinů začala provozem jednoho stánku Turbomoštu na Vánočních trzích. Dnes je z partičky studáků 170členné společenství  Lidí z Baru: Jsou hrdou součástí brněnské gastrorevoluce. Rostou rychlostí blesku, štítí se slova korporát a zakladají si na neformální pohostinnosti nejen k hostovi, ale i sobě navzájem.

Co si z přednášky odnesete:

V jaké fázi se do tohohle dobrodružství připletla psycholožka a co ve firmě dělá?

Jak pojmout HR, aby ho barmanští bohémové přijali za své a dobře jim sloužilo?

Jak opečovávat hodnoty a firemní kulturu napříč různorodými podniky?

A co dělá z Lidí z Baru srdeční destinaci pro spoustu lidí, kteří dříve o práci v gastru ani nesnili?

To vše vám poví Olinka Vlachynská, PsychOlinka barového společenství.

Event Hours(1)

  • Experience stage

    10.10 - 10.40

    Olinka Vlachynská

(CZ) PsychOlinka pro barovou smečku