Jak efektivně angažovat lidi pomocí náboru hrou?

Nábor hrou: Efektivní nástroj pro přitahování a angažovanost kandidátů

Když vidíte výsledky své poctivé práce, rozumíme kontextu i smyslu a ideálně budujete váš vlastní byznys, zažíváte stejné pocity jako hráči her, když mají rozehranou svou vlastní hru. Jako hráč chcete být plně vtažen od prvních okamžiků setkání s hrou. Od marketingu, přes obal a zpracování až k samotné herní náplni. Sebelepší hra se sama neprodá stejně jako váš byznys a na druhou stranu líbivá reklama nenahradí obsah. Jen s tím rozdílem, že vaše práce přináší reálné výsledky a nikoliv jen fiktivní herní skóre. Našli jste smysl v tom, co děláte a jste si jej plně vědomi. Když půjdeme do důsledku, jste nejen efektivní, ale vlastně i šťastní. Práce dává smysl.

Jenže než tuhle souvislost najdete, snadněji vyhrají v době, kdy herní průmysl je jednička na globálním trhu „volného času“, jiné podněty nad pozorností, zapálením a reálným přínosem vašich lidí. Můžete na to buď nadávat a vzpomínat, jak to dříve bylo lepší a mladí si méně vymrčovali, nebo jít trendu vstříc a přitáhnout lidi stejnými technikami jako to dělají herní designéři. V libovolném průmyslu, kde pracují lidé. Ukážu vám, že je to jen o chytrém designu

 

Co si z mého povídání odnesete?

Ukážu vám nejzajímavější světové kampaně, ve kterých firmy použily prvky gamifikace pro nábor

Ukážu vám, jakým způsobem si mohou kandidáti výběrové řízení užít jako hru

Naučíte se, jak si pohlídat, Ukážu vám, jak můžete prvky gamifikace okamžitě použít pro nábor do vaší firmy abyste neztráceli klíčový lidský přístup, protože o čem jiném recruitment je, než právě o propojování se s lidmi?

Kdy?

Ve středu, 8. 11. 2017

ve vedlejším sálu

14:50 – 15:35