Jak efektivně angažovat lidi pomocí náboru hrou?
Nábor hrou: Efektivní nástroj pro přitahování a angažovanost kandidátů
Když vidíte výsledky své poctivé práce, rozumíme kontextu i smyslu a ideálně budujete váš vlastní byznys, zažíváte stejné pocity jako hráči her, když mají rozehranou svou vlastní hru. Jako hráč chcete být plně vtažen od prvních okamžiků setkání s hrou. Od marketingu, přes obal a zpracování až k samotné herní náplni. Sebelepší hra se sama neprodá stejně jako váš byznys a na druhou stranu líbivá reklama nenahradí obsah. Jen s tím rozdílem, že vaše práce přináší reálné výsledky a nikoliv jen fiktivní herní skóre. Našli jste smysl v tom, co děláte a jste si jej plně vědomi. Když půjdeme do důsledku, jste nejen efektivní, ale vlastně i šťastní. Práce dává smysl.
Jenže než tuhle souvislost najdete, snadněji vyhrají v době, kdy herní průmysl je jednička na globálním trhu „volného času“, jiné podněty nad pozorností, zapálením a reálným přínosem vašich lidí. Můžete na to buď nadávat a vzpomínat, jak to dříve bylo lepší a mladí si méně vymrčovali, nebo jít trendu vstříc a přitáhnout lidi stejnými technikami jako to dělají herní designéři. V libovolném průmyslu, kde pracují lidé. Ukážu vám, že je to jen o chytrém designu