Firemni_hodnoty_2019_uprava_posl_ver_FINAL
Firemní hodnoty jsou jak paní Kolombová. Všichni o nich ví, jejich ultras fanoušci o nich i občas mluví, ale prakticky se s nimi nikdo nepotkal. Teda až na Kolomba. No a tak nás, chytráky v Entitě napadlo, jak to udělat tak, aby ty hodnoty k něčemu byly. Běžně to děláme tak, že přijdeme do firmy, odeženeme od sebe vedení, trošku se rozhlídneme a pak většinou existující hodnoty rozmetáme na prach (tedy pokud náhodou nejsou vaše hodnoty pojmenovány dobře). Pak případně vysypeme na stůl hodnoty, které jsme během našeho řádění ve firmě nacucali do sebe. Jak tohle dokážete sami, se dozvíte na naší přednášce. To je ale pořád jen starý agenturní základ ve stylu devadesátek.
To podstatné totiž přichází hned v následující fázi a taky vás to naučíme. Ukážeme vám totiž, jak se dají firemní hodnoty (ať už stávající – pokud jsou dobře nastaveny, nebo nové, na které přijdete na základě našeho nachytření) použít tak, aby jim vaši zaměstnanci věřili – ale ne jen jako „Jo jasně, děláme svět lepší, pamatuju si to – dostanu za to bonus?“ Naučíme vás, jak jim ukázat, že hodnoty jsou oni. A taky vám řekneme, jak je dokopat k tomu, aby byli ochotní tyhle hodnoty sami od sebe posílat dál do světa (třeba večer v hospodě u piva). Nekecáme, fakt… ukážeme vám, jak to děláme my a pokusíme se to nalít do vás, abyste to tak dělali i vy.
My to totiž děláme tak, že necháváme zaměstnance hodnoty prožít. Postavíme je do reálné situace, která je tak trochu zkazmovaná (rozuměj zfingovaná) a do scénáře téhle „hry“ zapojíme klíčové hodnoty firmy. No a protože jsme hodnoty předtím vytěžili právě z celé firmy, víme, jak se celá tahle parta zachová. Pak jim ukážeme, že ta kuchařka, která omdlela během školení na horské chatě byla jen herečka, a především to, že když si celý týden zvládli vařit sami a ještě se u toho střídali, to celé poukazuje na to, že jsou skutečně jeden tým. A věřte tomu, že si bez keců uvědomí, že skutečně jedním týmem jsou. A tyhle „srandy“ si můžete ve firmě provozovat klidně sami, na měsíční bázi. My vás naučíme jak.
Z naší oprýskané show budete odcházet s tím, že ten nesmysl, co se jmenuje „HODNOTY_2019_UPRAVA_POSL_VER_FINAL_HOTOVO_POUPRAVACH_KONEC.pdf“ můžete reálně použít například na EFEKTIVNÍ a účinný nábor, na skutečně prokazatelné a reálné posílení loajality zaměstnanců, na výkop HR marketingu, respektive jeho strategie.