Jak vytvářet zapamatovatelné Employer branding kampaně v době informačního chaosu?

Lidé žijí v době chaosu a dvousekundové pozornosti. Investor, marketér a autor bestselleru „Žlutá kniha budování značky“ Michal Pastier přijde sdílet zkušenosti a lekce z 250 Employer Branding projektů do jedné komplexní prezentace. Jak neutratit celý marketingový rozpočet a přitom oslovit ty správné lidi více v B2C, B2B, nebo i SAAS? Co má největší dopad? Jak nemrhat penězi investorů na surfování po trendech? Michal a jeho tým pracovali pro Allegro, Axe, Birell, ČSOB Česká republika, Decodoma, Google, Kofola, L’Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohé další, takže bude o čem mluvit.

Innovation stage 16:45 – 17:15

Spoluzakladatel Darwin & the Machines a GoBigname