Budování značky zaměstnavatele – den první
Probudíte se do krásného slunečného dne – váš první den v práci. Nastupujete do mezinárodní firmy a jedním z vašich cílů je vybudovat silnou značku zaměstnavatele. Potřebujete začít vytvářet kvalitní obsah na sociální sítě, namotivovat lidi, aby psali články na firemní blog, a začali přednášet na komunitních meetupech a konferencích. Zároveň je potřeba, aby se stali ambasadory vaší značky, a začali sdílet firemní a osobní příspěvky na sociálních sítích. A také potřebujete dodávat recruiterům a hiring manažerům relevantní obsah pro jejich oslovovací zprávy. Jste na to sám. Nebo ne?
Lidé v dnešní době hledají smysluplnou práci, firemní hodnoty, které s nimi rezonují, kladou důraz na firemní kulturu a work life balance, a zároveň dostávají zajímavé nabídky z celého světa. Jako zaměstnavatel musíte tedy umět vykomunikovat, proč právě vaše firma je pro ně ta pravá. Pokud chcete mít šanci získat ty nejkvalitnější kandidáty, tak se bez budování značky zaměstnavatele a komunit kolem vaší firmy neobejdete. Jak s tím ale začít?