• Košík je zatím prázdný.
  • Košík je zatím prázdný.
roman hrebecky

Roman Hřebecký

Roman není ani specialista na nábor, ani recruiter. Přesto díky práci jeho týmu Pábení  nastoupila do nového zaměstnání už hezká řádka lidí.
To, co totiž Pábení umí a dělá, je marketing. Poctivý, na opravdových hodnotách a tvrdých datech stojící marketing, který aplikuje v náborových kampaních.

Nejdřív pochopí a správně pojmenuje, v čem je firma výjimečná, jaké má ambice a cíle. Pak pozná a popíše postoje a rozhodovací procesy uvnitř hlav potenciálních zaměstnanců a porovná je se stavem daného trhu. Porozumí náborovému a adaptačnímu procesu uvnitř firmy. A nakonec dodá HR týmu odvahu změnit, co má smysl změnit a naučí ho spoustu triků a dovedností, jak to může dělat efektivně sám.

Webová stránka

http://www.pabeni.cz/

Všechny přednášky od Roman Hřebecký

Jak vzbudit náborem pravá očekávání a ušetřit nervy, peníze i důstojnost?
8. 11. 2017 15.45-16.30
"Chceme zaujmout. Vyčlenit se z řady ostatních firem. Lákat nové lidi. Rosteme totiž jako blázen." Tohle je typická poptávka, která nám do Pábení chodí. Nejčastěji od IT a konzultantských firem. V Brně. Odpovídáme: "Kašlete na ninjy na billboardech. Prostě těm lidem řekněte, na čem budou dělat, kolik jim za to dáte a jaký tam máte kolektiv a jak bude vypadat onboarding." Férově. Když totiž nové lidi hned na začátku přemotivujete, spálíte zbytečně moc prostředků do narovnávání jejich očekávání. Na případových studiích z IT a konzultantských firem vám ukážu, jak na základě dat od svých vlastních zaměstnanců postavit kvalitní náborovou kampaň. Že nemusíte tvořit žádnou kulervoucí kreativu, abyste zaujali. A že pořád funguje fousaté marketingové pravidlo: každý zboží má svýho kupce. Nestyďte se za to, jací opravdu jste. Tisíckrát se vám to vrátí hned v další fázi, která přichází po úspěšném náboru.