• Košík je zatím prázdný.
  • Košík je zatím prázdný.
balasz fertig

Balazs Fertig

Balazs Fertig zasvětil celou svou kariéru HR, zejména vyhledávání a náboru talentů. Momentálně vede recruitment ve skupině MOL, druhé nejhodnotnější firmě v petrochemickém průmyslu ve střední a východní Evropě.

Než se připojil ke skupině MOL, pracoval 6 let v maďarském centru sdílených služeb společnosti BP, kde působil na různých pozicích v oblasti HR, většinou spojených s náborem. Pod jeho vedením se firmě podařilo rychle vyrůst ze 400 zaměstnanců na 1300. Před nástupem do BP pracoval Balazs v několika nadnárodních společnostech včetně GE a působil také na straně personálních agentur, kde vedl i oblast sourcingu.

Balazs má více než 14letou zkušenost v oblasti recruitmentu, je velký nadšenec do nových trendů v náborech a neustále se zajímá o inovativní nástroje a řešení pro vytváření Candidate Experience s potenciálními kandidáty.

Webová stránka

Všechny přednášky od Balazs Fertig

Jak vytvořit dobře fungující sourcingové oddělení
9. 11. 2017 16:00 - 16:45
Rozeběhnutí sourcingového oddělení ve vaší firmě se může na první pohled zdát jako banalita. Většinou postupujeme takto: najmeme si několik zkušených sourcerů, koupíme jim profesionální LinkedIn účet a kolegům recruiterům řekneme, že mohou “Bolleany” hodit za hlavu. Hurá, sourcingový SWAT tým je na světe. Přesně tak začíná drtivá většina společností se sourcingem... po pár měsících se ale všichni diví, proč to celé nefunguje. Proč se jim stále nedaří obsazovat pozice, ačkoli již mají zkušené sourcery? Proč nadále utrácejí za externí nástroje, reklamu či sourcingové licence? Jak je možné, že “Time to Fill” je stále stejný? Proč se musí svým Hiring manažerům stále raději vyhýbat?