Jaký program vás čeká na EVOLVE! Summitu 2020?

Listopadový EVOLVE! Summit bude, to jsme již oznámili před několika měsíci v tomto článku. Jako organizátoři letos čelíme spoustě výzev, ale kdo z nás ne. 🙂 Přípravy letošního ročníku jsou v plném proudu a stejně jako tento rok přinesl spoustu nových podnětů do pracovního trhu a fungování firem, i my letos přineseme spousty nových témat, která nikdy nebyla aktuálnější. Jaký program nás tedy čeká?

Změna ekosystému firem, samořídící týmy v době krize a remote management

Celou konferenci ve své úvodní keynote odstartuje Diana Rádl Rogerová, Managing Partner Deloitte, která popíše, co vše se během uplynulého roku změnilo, jak se proměnily ekosystémy firem a jak museli leadeři upravit své myšlení. Diana zasadí všechny nové trendy do kontextu a podělí se o praktické ukázky toho, jak a s jakými výsledky některé firmy na rychle se měnící situaci na trhu reagovaly.

V obtížných dobách bývá ten nejvhodnější okamžik pro revizi celkového fungování firem a člověk se někdy zamýšlí, jestli klasicky hierarchicky řízená firma s manažery a podřízenými je tím nejvhodnějším modelem. Zároveň se říká, že právě obtížné časy nejlépe prověří funkčnost byznys modelu. V posledních letech se některé firmy vydaly cestou samořídících týmů, kde jednotliví členové firmy sdílí zodpovědnost za řízení a rozhodování ve firmě. Lukáš Bakoš z Maxmann Consultants pracuje právě v takové firmě, kde manažeři neexistují. Zvládnou nástrahy letošního roku lépe než hierarchicky řízené firmy? Jak řešili minimalizaci nákladů, propouštění, které v klasických firmách řídí manažeři, jak se jako tým rozhodovali co dál a ukázal se jejich model akce schopnější než manažerský model? O to vše se Lukáš ve své přednášce podělí.

V březnu se spousta zaměstnanců z kanceláří přesunula na home office, musela přejít na remote work a jejich nadřízení si byli nuceni rychle oprášit dovednosti remote managementu. Některé firmy nebyly v této oblasti nováčky, jelikož jsou na práci na dálku zvyklé. Právě od těchto firem se zbytek trhu snažil rychle čerpat informace. Lenovo patří k firmám, které se v oblasti remote managementu pohybují roky a Maxim Strashun se s námi podělí o velmi praktické poznatky z mnoha let fungování vzdálené práce v této firmě.

Řídící partnerka v Deloitte Czech Republic

Managing Director v Maxman Consultants

Senior HR Partner v Lenovo

Agilní myšlení v HR, mindfulness v práci, výchova budoucích leaderů

Remote work spolu s dalšími trendy přináší nové pohledy na řízení projektů uvnitř HR a změnu interního fungování. Firmy si začínají uvědomovat, že i v HR je možné využívat agilního přístupu k řízení práce a že některé tyto metodiky dokáží přinášet výsledky daleko efektivněji a rychleji. Jaroslav Procházka patří k nejvýraznějším osobnostem v budování agilních týmů a na EVOLVE! Summitu nám ukáže, jak některé HR aktivity dokážeme řídit agilně. Zároveň si budete mít možnost použití agilního přístupu ve své práci sami vyzkoušet na separátním workshopu, který Jarek povede.

Více a více firem si v dnešní době uvědomuje, jak důležité je udržet psychickou pohodu svých zaměstnanců, proto se mindfulness dostává čím dál rychleji do povědomí českých a slovenských HR. Pokud vás oblast mindfulness zajímá, Jana Kastnerová si pro vás nachystala workshop, na kterém si kromě uchopení samotného tématu budete moci vyzkoušet některé techniky, které můžete začít používat u sebe nebo svého týmu.

V dobách ekonomického útlumu se také hodně firem uchyluje k redukci nákladů a zároveň se snaží udržet maximum běžících HR aktivit. Jak v takovéto době udržet rozvoj zaměstnanců a jejich vzdělávání, aniž byste utráceli za externí dodavatele? Dá se to zvládnout in-house. Maxim Strashun z Lenova má zkušenost s podobným projektem, ve kterém nastavil a řídil program následnictví a výchovu budoucích leaderů uvnitř Lenova, vše vlastními silami bez externích dodavatelů.

Psycholožka, psychoterapeutka, koučka, lektorka, zakladatelka Balance Centrum

Agile transformation kouč, innovation mentor / Spoluzakladatel QuickJOBS a SimplyIT.cloud

Senior HR Partner v Lenovo

Evoluce náborářských týmů, live sourcing lab, sourcing stalking a mýty a pravdy o nabírání introvertů

I letos se budeme věnovat náboru zaměstnanců a jejich udržení. Ondra Procházka z londýnského Facebooku zrekapituluje, jakými změnami vyhledávání kandidátů během letošního roku prošlo a jakým způsobem musíme přepsat taktiky vyhledávání a oslovování nových kandidátů. Chcete si nové triky vyhledávání vyzkoušet prakticky? V tom případě nesmíte minout workshop Live Sourcing Lab, který povede José Kadlec.

Veronika Prášková nám ukáže, jak nastavit spolupráci s hiring manažerem a zapojit ho do náboru. Zároveň se podělí o své zkušenosti, jak ideálně rozdělit jednotlivé zodpovědnosti a vyhodnocovat jejich úspěšnost. Jonáš Waloschek otevře velmi zajímavé téma sourcing stalkingu a zaměří se na optimální způsob oslovování kandidátů na trhu. Spousta článků a trenérů vybízí k tomu, abychom jako náboráři působili přátelsky, otevřeně a bezprostředně. Opravdu tento způsob vyhovuje všem kandidátům? Nemůže část kandidátů spíše obtěžovat a přinášet jim negativní pocity? Jak bychom vůbec měli nabírat introverty a jak bychom s nimi měli uvnitř firmy pracovat? Kristina Shershun se právě na toto téma letos hodně zaměřila a podělí se jak o výsledky nejnovějších studií, tak o svůj vlastní výzkum.

Tech Recruiter v McKinsey & Company

Zakladatel GoodCall, Recruitment Academy & Datacruit

Curious sourcer & recruitment experimentator

Tech Sourcer

Senior Recruiter v NTT

Práce s vlastními emocemi, HR marketing, tonalita v HR komunikaci, employer branding, diversity & inclusion a live podcast

Ponoříme se i do psychologie a s Michalem Martochem se pokusíme porozumět práci s vlastními emocemi, naučíme se zvládat strach a hněv a využívat pozitivních emocí pro práci se sebou nebo se svým týmem.

Ani letos nebude chybět HR marketing, na který se podíváme s Petrou Nulíčkovou z Alzy. Petra nás nechá nahlédnout do kuchyně HR marketingu v nejúspěšnějším českém e-shopu. Čekají vás praktické tipy, data a doporučení, co Alze funguje či naopak. Jednou z oblastí úspěšné HR marketingové komunikace je správně zvolené a aplikovaná tonalita, tj. jazyk, kterým komunikujete nejen s kandidáty. Michal Borovian povede workshop na to, jak tonalitu dostat do externí komunikace a naladit se tak na jazyk svého publika. Na employer branding se podíváme s Diogo Videirou z ExxonMobil, který řídil projekt EB ambasadorů, jenž sklidil uvnitř firmy velké úspěchy. Diogo se kromě samotného konceptu podělí i o čísla, výsledky a rady jak na to.

I letos pro vás chystáme live stream z USA, tentokrát se k nám naživo připojí Torin Ellis, velikán spojený hlavně s tématem Diversity & Inclusion. Torin patří k nejrespektovanějším osobnostem D&I a jeho charisma dokáže strhnout a nadchnout. Pokud přemýšlíte, jak D&I uchopit, odkomunikovat ve firmě a jak ho sledovat, Torina byste neměli minout.

Samozřejmě ani letos nebude chybět Live podcast Nelidské zdroje Matěje Matolína & Josého Kadlece. Takže jako každý rok nás čeká spousta praktických informací, 13 přednášek a případovek, 4 workshopy a k tomu nejlepší český HR podcast naživo. Časový harmonogram celého dne najdete TADY. Navíc pro vás spolu s partnery konference připravujeme 2 produktové prezentace a nebyl by to EVOLVE! Summit bez doprovodného programu a večerní afterparty, takže nás opět čeká koncert, silný networking, hodně zábavy a lidi s otevřenou myslí a ochotou sdílet své know-how.

Recruitment Advisor pro ČR a Maďarsko a Lead Ambassador v ExxonMobil Global Business Center Czechia

Zakladatel GoodCall, Recruitment Academy & Datacruit

Executive recruiter, trenér, mezinárodní řečník

Expert a odborný garant tématu talent managementu

HR Business Partner v Alza.cz

Leading Diversity Strategist v The Torin Ellis Brand
Už máte svoji vstupenku?