Sourcing Stalking – kde je hranice pro personalizaci zpráv?

Personalizace je při oslovování kandidátů bezesporu jednou z hlavních ingrediencí úspěšného náboru. Zosobnění zprávy jednak prokazatelně zvyšuje response rate”, ale také dokáže být prvním krokem k navázání bližšího a hlavně lidského vztahu s kandidáty. Osobní se tedy vždy zdá jako lepší, než neosobní. 

Co však s případy, kdy už je osobní bráno příliš osobně? Pravdou je, že recruitment může mít překvapivě blízko ke stalkingu. V přednášce tak budou mapovány pomyslné hranice osobního prostoru na základě průzkumů soukromí na internetu. Cílem rozhodně není definovat, kde se tato hranice nachází, ale spíše otevřít téma soukromí a potřeby jeho ochrany.

Co si z Jonášovy přednášky odnesete?

Jak zapojit do oslovení personalizaci, ale nepřehnat to

Co dělat, když to neodhadnete a reakce kandidáta není zrovna pozitivní

Bude personalizace fungovat i nadále nebo už se okoukala

Kdy?

V úterý, 23. 3. 2021
14:30 – 15:00

Tech Recruiter v McKinsey & Company